Deze website gebruikt cookies. Ik ga akkoord met deze privacy policy. Ok

Samen je verhaal
vertellen, Verm brengt
je merk tot leven.

Verm is ervan overtuigd: een krachtige visuele identiteit is het gezicht van je bedrijf, merk, product of dienst. Ze zorgt voor die cruciale eerste indruk. Als een stem die spreekt nog voor je iets kan zeggen. En die je klant meteen gunstig stemt.

Samenwerken met Verm?
Stel meteen je vraag

Hoe gaan we te werk?

Eerst kruipen we in de huid van je merk. We onderzoeken de binnenkant – je business en de mensen achter het merk. En uiteraard ook de buitenkant – je klanten en hoe je merk bij hen binnenkomt. Inleven in je merk: daar draait alles om. Het stelt ons in staat de taal van je merk te spreken. Haar uitstraling te capteren. We richten ons daarbij vooral op de persoonlijke raakpunten tussen je merk en je doelgroep. En houden de ogen open voor nieuwe evoluties en de ‘signs of the times’.

Op basis van die inzichten creëert
Verm een helder design.

Een visuele stijl die perfect past bij je merk. Die stijl weerspiegelt waarvoor je merk staat en de juiste klanten voor jouw merk aanspreekt. Het doel? Je klanten subtiel verleiden.Hen overhalen om jouw producten en diensten te bestellen. Met de juiste visuele identiteit is je merk klaar om verder te groeien.

Een sterke
visuele identiteit is
veelzijdig en werkt
voor tal van
toepassingen.

Verm
aanpak

1 —
Kennismaken

Wil je een nieuw merk creëren? Een bestaand merk herzien of updaten? Een nieuwe doelgroep bereiken? Let’s talk. Elke succesvolle samenwerking start altijd met luisteren, kijken, (aan)voelen. Met een open geest en altijd op zoek naar de vraag achter de vraag.

2 —
Strategie

We gaan op onderzoek uit. We analyseren je bedrijf, product, markt en je doelgroep, en leggen doelstellingen vast. Van daaruit bouwen we het fundament van je merk: de merkstrategie. Volledig afgestemd op het DNA van je merk.

3 —
Grafisch concept

Nu ontwikkelen we visuele oplossingen voor je vraag. Het uiteindelijke design is een optelsom van vereenvoudigen en resultaatgericht denken. Een fraai visueel concept dat past bij je merk en dat je doelgroep aanspreekt. En uiteraard: een concept dat eruit springt en blijft hangen.

4 —
Uitwerking

Een sterke visuele identiteit is veelzijdig en werkt voor tal van toepassingen, van groot tot klein. We brengen je nieuwe identiteit tot leven op drukwerk, online, billboards, bedrijfskledij ... En zorgen ervoor dat je boodschap impact heeft op de meest uiteenlopende dragers.