Deze website gebruikt cookies. Ik ga akkoord met deze privacy policy. Ok

K in Kortrijk

Beleef je
K-Moment.

Ambitie — De inspirerende belevingsfactor van de shoppingmall in de kijker zetten met een hechte, herkenbare brand up. We hebben gekozen om het bekende logo te herbekijken maar grotendeels te behouden en extra in de verf te zetten. De brand up is bedoeld voor een breed publiek en is zichtbaar op alle dragers: in de shoppingmall, print, digitaal en communicatie.

Resultaat — Veel huisstijlen zijn zo strak dat ze zich niet lenen tot commercieel gebruik voor de verschillende doeleinden van het merk. Voor de complexe communicatie van shoppingmall K in Kortrijk ontwikkelde Verm een brandsysteem met ‘building blocks’. Deze blokken werken perfect bij elkaar en los van elkaar. De twee driehoeken, telkens links in beeld, zijn in één oogopslag herkenbaar en doen dienst als een heel grote symbolische ‘K’ dat grafisch terug komt. Elke 'building block' kan los van elkaar worden aangepast aan de verschillende dragers om zo een consistente stijl te bewaren.

K in Kortrijk
K in Kortrijk
K in Kortrijk

We werken met ‘bouwblokken’.Deze passen perfect voor de complexe communicatie van shopping mall K in Kortrijk.

K in Kortrijk
K in Kortrijk
K in Kortrijk
K in Kortrijk
K in Kortrijk