Deze website gebruikt cookies. Ik ga akkoord met deze privacy policy. Ok

TOPradio

De branding maakt de digitale transformatie van TOPradio effectief.

Door de merkevolutie van TOPradio, duidelijke positionering en versterkte digitale aanwezigheid had het merk behoefte aan een nieuwe stap in de look en branding. Het merk TOPradio omvat nu verschillende zenders, elk met hun eigen stijl en doelgroep. Verm ontwikkelde een inclusieve brand strategy met een waardevol design-ecosysteem rond het moedermerk TOP. Dat zorgt voor een herkenbare merkervaring voor luisteraars, fans en adverteerders.

TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio

‘Night Glow’ als rode draad.

Het nieuwe logo en de frisse look passen bij de dynamiek waar TOPradio en hun fanbase vandaag voor staan: spontaan, vernieuwend en scherp. Deze restyling staat voor de evolutie van de muziek, de radio('s) zelf en digitale transformatie. Van Site tot app, van social media tot print. De stijl functioneert op alle niveaus: op print, on air, social media en internet. Het logo is claimable, bold en scherp. De stijl noemen we ‘Night Glow’. Precies zoals het geluid van de zender zelf: goesting om een dansje te doen!

TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio

Love brand!

TOPradio heeft met deze duidelijke positionering een sterke visuele verbinding dat duidelijk voelbaar is op alle raakvlakken. Een modern, eigentijds merk en submerken. Met een zelfverzekerde en volwassen identiteit, klaar om verder te groeien en recordcijfers te blijven breken.

TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio
TOPradio

Verm ontwikkelde een inclusieve brand strategy met een waardevol design-ecosysteem