Deze website gebruikt cookies. Ik ga akkoord met deze privacy policy. Ok

TopRadio

Scherp.
Als de radio zelf.

De stap naar een nieuwe look voor een vaste waarde als TopRadio is zeer groot. Na 20 jaar krijgt het radiostation een nieuwe branding en een gloednieuw logo. Het nieuwe logo en de frisse look passen bij de dynamiek waar TopRadio, de hedendaagse muziek en de luisteraars vandaag voor staan: spontaan, vernieuwend en scherp. Deze restyling staat voor de evolutie van de muziek, de DJ’s en presentators, de luisteraars en de radio zelf. De stijl functioneert op alle niveau’s: op print, onair, de social media en internet. Het logo is claimable, bold en scherp. Precies zoals het geluid van de zender zelf.

TopRadio
TopRadio

De scherpe kantjes in het logo worden doorgetrokken in de hele branding. Deze scherpe kantjes hoor je ook in de zender zelf.

TopRadio
TopRadio
TopRadio
TopRadio
TopRadio
TopRadio
TopRadio

Het logo werkt als
een ‘brandsysteem’ en is allesomvattend.

Bij de brandstrategie onderzocht Verm nauwkeurig wie TopRadio is. De fans, de toekomstige luisteraars, de crew, de muziek en de adverteerders. We keken waar de energie vandaan kwam, de pijnpunten en hoe de competitie is. De fundamentele restyling is niet alleen een statement maar een klare visie op de toekomst. De ziel van de zender zit nu in een krachtige branding. Het bouwen van de TopRadio huisstijl is geen kwestie van losse elementen, elk raakvlak in de communicatie legt een duidelijke link naar het logo en de totaalbeleving van de radio. Met duidelijke brand guidelines, een vast logo en vier basiskleuren kunnen we TopRadio een herkenbare boodschap laten overbrengen. Bij  ‘die hard’ luisteraars, bij een breed publiek en bij meer corporate uitingen.

TopRadio
TopRadio
TopRadio

Elk raakvlak in de communicatie legt een duidelijke link naar het logo en de totaalbeleving van TopRadio.

TopRadio