Deze website gebruikt cookies. Ik ga akkoord met deze privacy policy. Ok

TOPradio sterkste stijger bij jonge Vlamingen.

TOPradio sterkste stijger bij jonge Vlamingen.

Marktaandeel op kerndoelgroep bijna verdubbeld.

Wat is Verm fier als branding bureau van TOPradio!
Uit de CIM-cijfers van september 2020 tot februari 2021 blijkt dat TOPradio een hele nieuwe generatie jongeren aan het dansen gekregen heeft. Met een instroom van ruim 40.000 nieuwe luisteraars tussen de 18-34 kan TOPradio een stijging van 35% voorleggen. Het marktaandeel op de kerndoelgroep springt daardoor ook naar 3,8%, wat een stijging met meer dan 90% vertegenwoordigd.

De uitbreiding van TOPradio's zenderpark en de aangescherpte programmatie met sterke formats zoals de Retro Arena TOP 500 en de komst van influencer Laura Van den Broeck aan de zijde van Geert De Meyer in het ochtendblok, zorgen ervoor dat de stijging zich zeker ook de volgende maanden nog verder zal door kunnen zetten. (Bron: radiovisie.eu — dpg media)

Branding, boenk op de doelgroep.

Als Verm zijn we erin geslaagd om de bezieling van het TOPradio-team en hun luisteraars te vertalen in hun branding en identiteit op alle dragers rond het radiostation. Doormiddel van een doorgedreven en consequente stijl , boenk op de doelgroep, slagen we erin om de community van de radio te enthousiasmeren en mee te helpen uitbreiden. Bekijk hier onze rebrand van TOPradio.

Hoe kan Verm jouw merk aanscherpen en helpen groeien? Neem contact op, samen kunnen we alles realiseren!