Als makelaar grijp je best in één oogwenk de aandacht.
Het brand design voor een vastgoedmakelaar moet duidelijk en herkenbaar zijn. In een fractie van een seconde wil de makelaar door middel van een opvallend design de boodschap meegeven op de bekende immoborden. Voor het design kozen we dan ook deze signalisatie als vertrekpunt: opvallen en in het geheugen blijven hangen! 'In het oog springen' was belangrijk tijdens de strategie maar niet niet het enige uitgangspunt voor Maximm. Deze naam is niet toevallig gekozen. Het team onderscheidt zich van anderen door een nauwe focus op de klant met opvolging, raad en daad van zoektocht tot verhuis... Een aanspreekpunt dat je als een vriend helpt en advies geeft om je droom samen met Maximm te realiseren. Bij de strategie en bepalen van het DNA van het team kozen we voor een echte naam: genderneutraal, vriendelijk en enthousiast. Je kan het met Maximm!
Een eenvoudig idee. Uitgepuurd en iconografisch.
Heldere kleuren, niet te veel symboliek en stevige typografie zorgen voor een uitgepuurde identiteit dat z'n doel niet mist. Met het doordachte logo en de stijlvolle branding stippelde Verm een brand design uit dat werkt op alle dragers. Van signalisatie tot web, klaar voor de toekomst om de Maximm-familie uit te breiden.