Ozzie design meubilair:
met de juiste look & feel zit hun brand even goed als de zetels zelf.
Functioneel,
herkenbaar en proactief.
Ozzie ontwerpt en produceert no-nonsense design meubilair voor tuin en terras.
De multidisciplinaire talenten van de mensen achter Ozzie is indrukwekkend: de kwaliteit, de persoonlijke aanpak en vooral prachtig vormgegeven resultaten... Echter dit werd nog niet volledig vertaald in hun branding en grafische huisstijl. Verm ontwikkelde een functioneel en herkenbaar design afgestemd op alle noden van Ozzie en hun klanten.
Hoe deden we dat?
Door onderzoek hebben we het logo en branding functioneel en esthetisch aangepast aan het mooie meubilair en spirit achter het merk. Catchy, helder en eigentijds. Maar ook proactief: klaar voor de toekomstige marketing, online en offline ontwikkeling van het merk. Zo moet het logo niet alleen slim te laseren zijn in de stevige materialen van de meubels, maar moet het logo ook fraai ogen op labels, social media en andere deliverables.
Met doordachte keuzes!
Daarom kozen we voor een herkenbaar en slank 'stempel-achtig lettertype' dat het praktische probleem om het logo te kunnen laseren in aluminium oplost. Van daaruit vertrokken we om de rebrand op te bouwen. Met subtiel (en zonnig) oranje als steunkleur, een uitgepuurd maar massief huislettertype en vooral veel ruimte in de branding maken van het Ozzie-merk een constante met hun product en doelpubliek. Alles altijd in de juiste look en feel. Vind je de meubels net als ons ook zo onweerstaanbaar? Kijk dan zeker eens op hun site.